Vi fokuserar på ökad konkurrenskraft

Konkurrenskraft är något som är viktigt för oss. I dag är konkurrensen enorm i vår bransch. Därför ägnar vi särskilt mycket tid till att se hur vi kan förfina och göra det möjligt för dig att öka din konkurrenskraft till det yttersta, även om du har ett stort antal kollegor i ditt närområde som erbjuder ”samma” typ av behandling.

Försäljning är något som kräver tid & omsorg!

I dagens snabba samhälle så kan det ibland vara svårt att både vara hantverkaren och företagets kreatör av annonser och klatschiga erbjudanden.

Inte allt för sällan så vill vi komma på ett bra erbjudande, men tiden och kreativiteten räcker inte riktigt hela vägen. Så för att göra det enkelt för oss så gör vi en så kallad 20% kampanj.

I den bästa av världar så lägger vi upp den på Instagram och/eller Facebook, sen hoppas vi att vi skall få gehör på den. 

Inte sällan så är det bara våra redan befintliga kunder som svara på erbjudandet.
Något som dom egentligen ändå hade betalat fullt pris för.
Så det blev ju en förlust.

Känner du igen dig? 

Vi möter ofta kollegor i branschen som ser sig själv som dinosaurier när det kommer till sociala medier och annonsering. Vi tror att det är viktigt att förstå teknologierna, och förstå verktygen för att lyckas nå ut i surret.

Men det är inte sant.
Social medier tidningar, youtube.. Allt är bara transportörer av information.
Vi glömmer ibland bort att det vi skall lägga tid på är inte tekniken.
Det är dom säljande texterna och framförallt till vem du vill sälja.

Vill du göra erbjudanden på 20% och sedan bara få sälja det till stamkunder?
Eller vill du skapa erbjudanden som attraherar nya kunder som du sedan när dom väl är hos dig, kan konvertera till nya stamkunder.

I vårt erbjudande så är det här frågor som vi berör och vill utbilda dig i.

resultat och kundorienterat.

Dagens konsumenter är svårflörtade, och dom vill se resultat av sina investeringar. Vi spenderar mycket tid till att förstå vad konsumenter eftersträvar, samtidigt som vi vill säkerställa att du levererar vetenskapligt säkerställda behandlingar i kombination med säkra behandlingar för att minimera risker för komplikationer i dina behandlingar.

Några referenser

Pipers Hudvård har valt att samarbeta med Mimass för att vi tycker att relationen till leverantören är lika viktig som vår kärlek till produkterna och tjänsterna som de erbjuder.

Sedan dag ett har vi bara känt 100% kärlek och stöd från alla på Mimass

Pipers Hudvård
Pipersgatan 30 
Stockholm

Jag letade länge och väl efter en leverantör som såg till mina behov som terapeut och företagare, som erbjuder det senaste inom hudvård och forskning, produkter, apparatur, kompetens och utbildning.
Allt detta får jag genom Mimass AB som alltid finns tillgänglig med support tips och idéer.

Cliniccare är i dag mitt huvudmärke där jag med tiden ökat mina investeringar med apparaturer och hudvårdsprodukter och mer avancerade behandlingar.

Med Mimass hjälp har jag lyft min salong till en högre nivå och ser fram emot en spännande utveckling och framtid”

Casa Maria
Fleminggatan 1
Norrköping

En bra relation börjar alltid med ett samtal för att lära känna varandra.
Söker du efter en teknologi, eller nya behandlingar till din verksamhet så är du varm välkommen att kontakta oss.

Vi kommer inte försöka sälja något till dig så länge som vi inte vet vem du är och vart du siktar med din verksamhet.
Vill du inte vänta?
Ring: 08-756 77 13
Maila: info@mimass.eu

Latest News

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod .

Our blog
EXFOLIERING – Hur bör vi tänka?

Den sorgliga sanningen om hårda och slipande exfolieringar är att dem i förlängningen har exakt[..]

Sagt om mimass:

 

”Jag upplevde Mimass som en seriös lev av apparatur”

”Autentiska och har både kunskap, professionalism och riktigt högkvalitativa produkter, apparatur.”

”Fantastisk kundservice, kunskap och utveckling i företaget. Stor bredd på produkter och ni vill ha ny kunskap och maskiner och produkter precis som jag.”

”Efter mitt första oförglömliga telefonsamtal med Mirre var jag såld. Kunskap, service, utveckling inspiration”