Support & Affärs nav
Vi tillhandahåller verktyg för att bygga din affär löpande support när du börjar arbeta med våra produkter. Vi tror att när du lyckas så gör vi det också. Förutom vår kundservice erbjuder vi en rad evenemang och formella utbildningar för att hjälpa dig och ditt team att med säkerhet ordinera och tillämpa produkter samtidigt som de håller dem i framkant av branschutvecklingen.
Vi ägnar oss åt framgången för dig, dina behandlare, och hälsan på dina kunders hud. Mimass tillhandahåller djupgående, praktisk utbildning för att utveckla dina kunskaper som hudterapeut och göra det möjligt för dig att uppnå den typ av synliga resultat som kommer att förändra din verksamhet.
Utbildning & Coachning
Det finns inget mer vi tycker om att göra än att dela vår kunskap om våra varumärken med våra affärspartners i Sverige. I drygt 10 år har vi haft turen att från första hand bevittna den djupgående effekt våra varumärken har på att leverera sitt löfte och skapa vacker hud.
Vi tillhandahåller fortlöpande utbildningsstöd genom dedikerade utbildningsseminarier i våra utbildningslokaler, såväl för helateam- och one to one utbildningar till enskilda salonger eller kliniker. Vi tror på att stärka våra återförsäljare genom professionell utveckling som är skräddarsydd för både dig och ditt team.
Dessa evenemang underlättas av mycket erfarenhet, som inte bara fokuserar på produktkunskap och kärnan i våra sortiment utan också på förmågan att sälja produkter över disk för att utrusta dig och ditt team med verktygen och självförtroendet för att i slutändan erbjuda med korsförsäljning höja de genomsnittliga intäkterna.